Nog even in Seattle

Daar zitten we dan… Op SeaTac International Airport… de luchthaven van Seattle. Koffers zijn ingeleverd en we hebben onze laatste losse dollars uitgegeven. Er is geen weg terug meer… alhoewel, lopend langs de gates zien we leuke andere bestemmingen zoals San Francisco of Hawaii. We kiezen toch voor gate A11: Amsterdam.

Drukte bij de verschillende eettentjes op Pike Market

Vanochtend hebben we bagels gehaald op Pike Market. Het was erg lekker weer en verschrikkelijk druk in de stad. We hebben nog een laatste rondje in de stad gedaan alvorens we de light rail pakken naar het vliegveld. We lopen ook nog langs the “Gum Wall”, waar een hele muur (een hele straat) volgeplakt zit met kauwgom… Niet echt fris.

Gisteren in Seattle

Gisteren hebben we eerst een ontbijt gescoord bij een Cherry Café op de 2nd. Een simpele bagel met ei en eentje met zalm. Vervolgens zijn we naar het MoPop gelopen: het Museum of Pop Culture. Een leuk museum die verschillende populaire culturen laat zien. Zoals Hiphop en de punk bands periode van o.a. Nirvana en Pearl Jam. Daarnaast is er veel te zien over de game cultuur, sci-fi en horror films. Een leuk museum waar je wel even langs moet.

Het pak van Michael Myers uit Halloween

Na het museum lopen we richting China Town. Een mooie route door de hele stad. Waarbij we onderweg stoppen bij Fogón Cocina Mexicana voor een tortilla. Een aanrader!

Fogón Cocina Mexicana
Een mooie route door Seattle leidt je door verschillende wijken, waaronder de Universiteitswijk

Chinatown stelt niet heel veel voor, maar de route er naar toe is wel erg leuk! Na een lange tocht, eindigen we bij de Warf en zitten even in het zonnetje. Inmiddels is het erg lekker en warm weer.

Het laatste avondeten doen we aan het water. We kiezen voor een lekkere fles wijn en een trio van vis van de gril. Als nagerecht een lekker stuk Cheesecake en een Choladetaart…

En terug naar Amsterdam

En nu zitten we te wachten tot we mogen boarden. Het vliegtuig staat klaar. We vinden het leuk om weer naar ons mooie huis te gaan… Maar we hebben ook weer niet echt zin in het normale leven. Maar ja, dat hoort er bij en is ook wel weer leuk.

We hebben samen een super leuke vakantie gehad. We hebben zo’n 3.950km gereden en vele kilometers gelopen. We hebben leuke accomodaties gehad, we hebben meestal heerlijk gegeten en we hebben echt super weer gehad. Kortom… het was een zeer geslaagde vakantie! Tot de volgende 🤗

Advertentie
  1. Wat een enthousiasme en wat zien jullie er goed en gelukkig uit! Fijn dat jullie zo hebben genoten. Het ziet er heel aantrekkelijk uit allemaal. Maar ik verheug me er wel op jullie weer snel te zien! ❤

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je kan de volgende HTML tags gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

De verificatie periode van reCAPTCHA is verlopen. Laad de pagina opnieuw.