Back home…

Tegen de tijd dat jullie dit lezen, zitten wij al hoog en droog in het vliegtuig richting Londen om daar over te stappen op onze vlucht naar Amsterdam. Ja, het is weer tijd om te gaan. De koffers worden ingepakt, de taxi rijdt als het goed is over een uur voor de deur en dan gaan we naar Miami Airport. Een rit van een half uurtje.

We hebben nog een paar fantastische dagen gehad hier in Miami. Met veel zon, wat strand en het was bloedheet. Maar we hebben ons vermaakt.

Afgelopen dinsdag hebben we onze auto ingeleverd en vanaf de verhuur centrale, zo’n klein uurtje lopen van hier, over het strand naar ons appartement op 10th/Pennsylvania Avenue gelopen. Een mooi stuk over het strand, langs de boulevard en over Ocean Drive.

Het is enorm heet dus een verkoeling bij de Starbucks, aan begin van Ocean Drive, was wel aan te raden. En ze hebben eindelijk de Pumpkin Spice Latte, en dit jaar ook in ijskoffie versie. Erg lekker.

Via Ocean Drive lopen we naar ons appartement om ons daar om te kleden om naar het strand te gaan. Zoals eerder gezegd, is dit niet ver. Nu ik dit tik, heb ik het gevoel dat ik dit al verteld heb ;-). Snel een dag verder dan maar.

Woensdag zijn we naar Miami Downtown gegaan met de bus. Het is een klein half uurtje rijden alvorens je in de binnenstad bent van Miami. Veel hoge gebouwen, en een mooie haven. De echte binnenstad, met de winkelstraat ed. Is wel wat oud en vergane glorie. De Bayfront haven is wel erg gezellig met veel eettentjes. Vooral ’s avonds is het hier erg leuk. Daarnaast zijn er voldoende winkeltjes waar je nog even kan winkelen.

Wij hebben een rondje door de stad gemaakt en hier een heerlijke Ceasar Salad op.

Aan het einde van de dag zijn we weer terug gegaan naar Miami South Beach. De hitte is best vermoeiend, dus even gerust op de over koele kamer.

’s Avonds hebben we een heerlijke hamburger op in een lokale sportsbar. Dit soort barren zie je veel in de VS. Er wordt hier vaak harde (rock) muziek gedraaid en er hangen veel tv’s met natuurlijk… SPORT! Van baseball tot basketbal en tennis (Us Open). Maar het eten is er vaak goed en dus genieten we er van. Het was ook een soort bier café met veel verschillende soorten bier. Echt wat voor mij dus.

Ook donderdag zijn we weer het strand op gegaan, maar nu hebben we wel een bedje gehoord met een parasol. Prima uit te houden zo.

En nu zitten we op het vliegveld te wachten tot we weg mogen… Moeten eigenlijk.

We hebben een super leuke vakantie gehad. We hebben een mooie trip gemaakt door het zonnige Florida. Het weer zag er in eerste instantie niet goed uit, maar uiteindelijk hebben we prima weet gehad. Af en toe bewolkt en de derde dag hadden we in St. Augustine behoorlijk wat regen. Maar dat mag de pret niet drukken. Verder was het echt prima.

We hebben eigenlijk alleen maar leuke hotels gehad, en we hebben niet de hoofdprijs betaald.

Al met al een heerlijke reis, we kunnen er weet even tegen aan. Jullie bedankt voor het volgen en tot een volgende keer.

Advertentie

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je kan de volgende HTML tags gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

De verificatie periode van reCAPTCHA is verlopen. Laad de pagina opnieuw.